JM does not take responsibility for the translation
15

onsdag

mars

2017

JM til topps i kundetilfredshet

- Når JM går til topps i kundetilfredshet er det av stor verdi for merkevaren JM.  Det sier leder for markedsinnsikt i Prognosesenteret, Heidi Bjørneng.

Heidi Bjørneng, Leder for markedsinnsikt i Prognosesenteret
Heidi Bjørneng, Leder for markedsinnsikt i Prognosesenteret

For tredje året på rad er det JMs kunder som er mest fornøyd med sin nye bolig. Det viser Prognosesenterets måling blant kjøpere som overtok sin nybygde bolig i 2016.

JM Norge hadde tre boligprosjekter blant de ti finalistene i Prognosesenterets kåring av «Årets mest tilfredse kunder 2016». Orrelia var med i finalen og endte på en 9. plass.

Les mer om utmerkelsen "Årets mest tilfredse kunder"

Legges merke til

- Slike uavhengige utmerkelser legges merke til hos dem som vurderer å kjøpe bolig av oss, fastslår markedssjef Dyveke Wigand i JM Bergen.  At flere boligutviklere sikter høyt, bidrar til at JM høyner ambisjonsnivået enda mer.

Kundeopplevelsen

- Prognosesenterets måling av kundetilfredshet skjer i to ulike faser, først ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring. Målingen fanger på den måten opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig til du har bodd i boligen en periode, forklarer Bjørneng.

Kundetilfredshetsundersøkelsen er delt i to kategorier. Det skilles mellom prosjektmarkedet og enkeltkundemarkedet. Maksimal oppnåelig score på kundetilfredsheten er 100. Totalt er 38 utbyggere i Norge med i denne prestisjemålingen.

Kontakter alle kundene
- Vi kontakter alle kundene, og boligutvikleren får bare se resultatene på et samlet nivå. Våre målinger er helt nøytrale og er derfor av stor verdi om man vinner prisen for best på kundetilfredshet, sier Bjørneng.

Vil forbedre JM
JMs mål er kontinuerlig å utvikle og forbedre virksomheten og boligene, og ikke minst service og oppfølging til kundene. Derfor er JM opptatt av å få vite hvordan kundene opplever sine nye hjem.
- Den uavhengige undersøkelsen i regi av Prognosesenteret gjør at vi konstant leter etter forbedringer fordi det ligger mye prestisje i å ha de mest fornøyde kundene, avslutter markedssjef Dyveke Wigand.

 

 

Se ledige eneboliger i Orrelia 3

Vil du holdes oppdatert?
MELD INTERESSE FOR PROSJEKTET